Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ
Αμέσως μετά την 25η Μαρτίου ξεκινήσαμε να μαθαίνουμε για την ζωή του Χριστού, για τη Μεγάλη Εβδομάδα και το Πάσχα. Μιλήσαμε για τον Χριστό...
-
Οι δύο τελευταίες εβδομάδες ήταν δύσκολες, καθώς αρκετά παιδάκια απουσίαζαν, λόγω ιώσεων. Με όσα παιδάκια όμως ήταν στο σχολείο δουλέψαμε...



















Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου