Κυριακή 6 Μαρτίου 2022

ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ!!!

 Με τους μαθητές μας πήραμε μέρος στην εκστρατεία του Χαμόγελου του παιδιού ενάντια στον εκφοβισμό και φτιάξαμε την αφίσα συμμετοχής μας με τη φράση:ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ.
 

 
Μάλιστα συμμετείχαμε δύο φορές με δύο διαφορετικά έργα E-Twinning . 
Με το έργο: ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ, ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΓΥΡΕΥΕΙ,#skillsLabs (στο οποίο συμμετέχουν 39 σχολεία) μπορείτε να δείτε τη συμμετοχή μας στο παρακάτω βίντεο στο 28 δευτερόλεπτο

και με το έργο: ΝΕΡΟ, ΝΕΡΑΚΙ ΣΕ STEAM ΤΑΞΙΔΑΚΙ, (στο οποίο συμμετέχουν 7 σχολεία) για το οποίο φτιάξαμε μία άλλη αφίσα.




ΣΕ ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ

Η πρώτη εβδομάδα των Αποκριών που τελειώνει την Κυριακή του Ασώτου, λέγεται και Προφωνή, επειδή παλιά προφωνούσαν, δηλαδή διαλαλούσαν ότι άρχιζαν οι Απόκριες.

Η δεύτερη εβδομάδα λέγεται Κρεατινή ή της Κρεοφάγου, επειδή έτρωγαν κρέας και δεν νήστευαν ούτε την Τετάρτη ή την Παρασκευή. 

Η τρίτη εβδομάδα λέγεται Τυρινή
ή της Τυροφάγου, επειδή έτρωγαν γαλακτοκομικά προϊόντα σαν ενδιάμεση
κατάσταση μεταξύ κρεοφαγίας και νηστείας, για να προετοιμαστούν σιγά -
σιγά για τη νηστεία της Σαρακοστής. 

Την Τσικνοπέμπτη χορέψαμε και διασκεδάσαμε 


και τις επόμενες μέρες  μασκαρευτήκαμε,
παίξαμε, ξαναχορέψαμε και κάναμε και αρκετές αποκριάτικες κατασκευές.
Αρχικά φτιάξαμε τα καπέλα των Ινδιάνων, χορέψαμε το τραγούδι τους



και θελήσαμε να μάθουμε περισσότερα για αυτούς και για την ζωή τους. Μάθαμε πως ζουν σε ομάδες, μένουν στις σκηνές τους, έχουν περίεργα ονόματα, επικοινωνούν με σήματα καπνού και πως όταν γίνονται φίλοι με τους εχθρούς τους καπνίζουν την πίπα της ειρήνης. Στη συνέχεια τα παιδιά τους ζωγράφισαν γράφοντας τη λέξη ινδιάνος ή ινδιάνα αντίστοιχα.




 Φτιάξαμε μεγάλους κλόουν με χαρτόνια και χαρτί γλασσέ




και ζωγραφίσαμε και κλόουνς με νερομπογιές



 
Διαβάσαμε την ιστορία του Αρλεκίνου

 και τα παιδιά την ζωγράφισαν όπως ήθελαν











 Συμμετείχαμε μαζί με τα παιδιά στην εβδομάδα κώδικα

 και δημιουργήσαμε παρέα το χορευτικό μας και το χορέψαμε με μεγάλο ενθουσιασμό!

Δείτε το χορευτικό μας πατώντας στην εικόνα με το βάτραχο.

 

Στο τέλος κερδίσαμε και το πιστοποιητικό συμμετοχής μας!!!


 ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!

ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ

Αμέσως μετά την 25η Μαρτίου ξεκινήσαμε να μαθαίνουμε για την ζωή του Χριστού, για τη Μεγάλη Εβδομάδα και το Πάσχα.   Μιλήσαμε για τον Χριστό...