Πέμπτη 29 Απριλίου 2021

Η ΚΥΡΑ-ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ


 Η Σαρακοστή πλησιάζει προς το τέλος της. Διανύουμε τη Μεγάλη Εβδομάδα και το Μεγάλο Σάββατο θα κόψουμε και το τελευταίο πόδι της για να υποδεχτούμε το Πάσχα!!!Ας θυμηθούμε τις εργασίες των παιδιών στην ψηφιακή μας τάξη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ

Αμέσως μετά την 25η Μαρτίου ξεκινήσαμε να μαθαίνουμε για την ζωή του Χριστού, για τη Μεγάλη Εβδομάδα και το Πάσχα.   Μιλήσαμε για τον Χριστό...