Για άλλη μια φορά δουλέψαμε τη θεματική ενότητα για το Πάσχα μακριά από την κανονική μας τάξη... Κάναμε τις κατασκευές μας, μάθαμε για την ζωή του Χριστού, τα ήθη και τα έθιμα, παίξαμε ψηφιακά παιχνίδια, διαβάσαμε παραμύθια, φτιάξαμε πασχαλινές κάρτες, μοιραστήκαμε τις ευχές μας...όμως μας έλειπαν οι συμμαθητές μας και η τάξη μας. Αποχαιρετιστήκαμε, ελπίζοντας πως αυτή τη φορά θα καταφέρουμε να ξανασυναντηθούμε όλοι μαζί στην τάξη μας, με το πέρας των πασχαλινών διακοπών και πως θα καταφέρουμε να επιστρέψουμε στην κανονικότητα της καθημερινότητας!
Μέχρι τότε, ας δούμε τι έφτιαξαν οι μικροί μας μαθητές και τι καταφέραμε
Κ...ΟΠΩΣ ΚΟΤΑ
Λίγο πριν το Πάσχα, στην ψηφιακή μας τάξη μας επισκέφθηκαν κότες και κοκόρια! Ο Βασίλειος φρόντισε να μας στείλει φωτογραφίες από το κοτέτσι του θείου του, στην Τζιά.Ζωγραφίσαμε και εμείς τις κότες και τα κοκόρια μας
Τα παιδιά έφτιαξαν τις ιστορίες τους με πρωταγωνιστές έναν κόκκορα, δύο κότες , ένα κοτέτσι και με δικές τους λέξεις, που αρχίζουν από
το γράμμα Κ,κ.
και παίξε το παιχνίδι μνήμης που ακολουθεί.
Αν θέλεις, παίξε και τα παρακάτω παζλ με εικόνες από Κ,κ και βρες τις λέξεις των εικόνων τους




















Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου