Σάββατο 13 Μαρτίου 2021

ΑΣ ΥΠΟΔΕΧΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ!!!


 Η Άνοιξη, μία από τις ομορφότερες εποχές του χρόνου κάνει σιγά-σιγά την εμφάνισή της εν μέσω...κορονοϊού.


Τα παιδάκια μας, συνεχίζουν την τηλεκπαίδευση και παρ'  όλες τις αντιξοότητες, που έχει προκαλέσει η όλη κατάσταση, συνεχίζουν να δημιουργούν, να ονειρεύονται και να ελπίζουν πως θα φτάσει επιτέλους εκείνη η ημέρα που το σχολείο μας θα ξανανοίξει!

Κάποια από τα παιδάκια μας υποδέχτηκαν τον Μάρτη φορώντας τα Μαρτάκια τους




Η Άνοιξη έγινε κατασκευή και οι μικροί μας μαθητές μας την παρουσίασαν.

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

ΑΓΑΠΗ

ΔΑΦΝΗ

ΧΑΡΑ

ΝΑΤΑΛΙΑ 

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

ΕΛΕΝΑ

ΑΝΘΗ

ΑΓΓΕΛΟΣ


Υποδεχτήκαμε τα αποδημητικά πουλάκια, που επέστρεψαν στη χώρα μας και κάναμε κατασκευές με τους πελαργούς.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ

Αμέσως μετά την 25η Μαρτίου ξεκινήσαμε να μαθαίνουμε για την ζωή του Χριστού, για τη Μεγάλη Εβδομάδα και το Πάσχα.   Μιλήσαμε για τον Χριστό...