Η Άνοιξη, μία από τις ομορφότερες εποχές του χρόνου κάνει σιγά-σιγά την εμφάνισή της εν μέσω...κορονοϊού.
Τα παιδάκια μας, συνεχίζουν την τηλεκπαίδευση και παρ' όλες τις αντιξοότητες, που έχει προκαλέσει η όλη κατάσταση, συνεχίζουν να δημιουργούν, να ονειρεύονται και να ελπίζουν πως θα φτάσει επιτέλους εκείνη η ημέρα που το σχολείο μας θα ξανανοίξει!
Κάποια από τα παιδάκια μας υποδέχτηκαν τον Μάρτη φορώντας τα Μαρτάκια τους
Η Άνοιξη έγινε κατασκευή και οι μικροί μας μαθητές μας την παρουσίασαν.
 |
| ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ |
 |
| ΑΓΑΠΗ |
 |
| ΔΑΦΝΗ |
 |
| ΧΑΡΑ |
 |
| ΝΑΤΑΛΙΑ | |
 |
| ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ |
 |
| ΕΛΕΝΑ |
 |
| ΑΝΘΗ |
 |
| ΑΓΓΕΛΟΣ |
Υποδεχτήκαμε τα αποδημητικά πουλάκια, που επέστρεψαν στη χώρα μας και κάναμε κατασκευές με τους πελαργούς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου