Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2021

ΝΥΧΤΑ-ΜΕΡΑ


 Αξιοποιήσαμε μια ωραία ιδέα, που βρήκαμε στο διαδίκτυο, φτιάχνοντας την ίδια εικόνα για τη μέρα και τη νύχτα. Μετά τις ανακατέψαμε και το κάθε παιδί έπρεπε να βρει τις δύο δικές του εικόνες.







 












Φτιάξαμε τον ήλιο και το φεγγάρι



















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ

Αμέσως μετά την 25η Μαρτίου ξεκινήσαμε να μαθαίνουμε για την ζωή του Χριστού, για τη Μεγάλη Εβδομάδα και το Πάσχα.   Μιλήσαμε για τον Χριστό...