Αξιοποιήσαμε μια ωραία ιδέα, που βρήκαμε στο διαδίκτυο, φτιάχνοντας την ίδια εικόνα για τη μέρα και τη νύχτα. Μετά τις ανακατέψαμε και το κάθε παιδί έπρεπε να βρει τις δύο δικές του εικόνες.
Φτιάξαμε τον ήλιο και το φεγγάρι
Αμέσως μετά την 25η Μαρτίου ξεκινήσαμε να μαθαίνουμε για την ζωή του Χριστού, για τη Μεγάλη Εβδομάδα και το Πάσχα. Μιλήσαμε για τον Χριστό...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου