Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2020

ΓΡΑΦΩ ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ

Μάθαμε για τον Άγιο Βασίλη και τα παιδάκια τον ζωγράφισαν







και στη συνέχεια έγραψαν το γράμμα τους 

 






Στη συνέχεια του φτιάξαμε την μπότα του, για να βάλει το δώρο μας μέσα σε αυτή.






Και για να είναι γλυκιά η καινούρια χρονιά μας  φτιάξαμε και τα ζαχαρωτά μας!







 
Παιχνίδι μνήμης με ζαχαρωτά


 

Παιχνίδι μνήμης με τα ρούχα του Άγιου Βασίλη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ

Αμέσως μετά την 25η Μαρτίου ξεκινήσαμε να μαθαίνουμε για την ζωή του Χριστού, για τη Μεγάλη Εβδομάδα και το Πάσχα.   Μιλήσαμε για τον Χριστό...