![]() |
Την εβδομάδα αυτή ασχοληθήκαμε με τον σεισμό. Ξεκινώντας ρωτήσαμε τα παιδιά να μας πουν τι γνωρίζουν για τον σεισμό.Οι απαντήσεις τους είναι οι ακόλουθες:
Μιλήσαμε για τον σεισμό, μάθαμε γιατί συμβαίνει, ζωγραφίσαμε τον γίγαντα Εγκέλαδο
μάθαμε για το τσουνάμι και φυσικά τα παιδιά το αποτύπωσαν στις ζωγραφιές τους.
κάναμε ασκήσεις ετοιμότητας, τις ζωγραφίσαμε
Μάθαμε τους αριθμούς έκτακτης ανάγκης
και στο τέλος ηχογραφήσαμε και το μήνυμά μας!




























Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου