Η 3η Ιουνίου έχει οριστεί από τον ΟΗΕ ως παγκόσμια ημέρα ποδηλάτου. Η απόφαση αυτή ελήφθη κατόπιν μιας διεθνούς εκστρατείας από τους λάτρεις του ποδηλάτου. Το ποδήλατο θεωρείται ως μέσο φιλικό προς το περιβάλλον αλλά και προς τους ανθρώπους αφού τους προσφέρει έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Έτσι, λοιπόν, και εμείς αποφασίσαμε να φτιάξουμε και να σας παρουσιάσουμε τα δικά μας ποδήλατα.
ΣΩΤΗΡΗΣ: Με το ποδήλατό μου μπορώ να πάω περίπου με 100 χιλιόμετρα την ώρα και πηγαίνω όπου να 'ναι, αλλά στην περιοχή μου.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ: Το ποδήλατό μου είναι ροζ και παίζω στην αυλή.
ΣΠΥΡΟΣ: Με το ποδήλατό μου πάω στην πλατεία για να παίξω.
ΓΙΩΡΓΟΣ:
Το ποδήλατό μου το κάνω άλλο χρώμα, επειδή δεν μπορούμε να το έχουμε
όλο άσπρο και φουσκώνουν οι ρόδες του με αέρα, πρώτα η μία και μετά η
άλλη.
ΕΦΡΑΙΜ-ΗΡΑΚΛΗΣ: Το ποδήλατό μου με πάει στην πλατεία. Μου αρέσει να κάνω ποδήλατο.
ΑΓΑΠΗ: Με το ποδήλατό μου πάω πολύ μακρινή βόλτα και πάω όπου θέλω.
ΑΝΤΩΝΗΣ: Το ποδήλατό μου είναι αεροδυναμικό. Αυτό σημαίνει πως όλος ο αέρας πηγαίνει προς το μπροστινό λάστιχο και τον προσφέρει προς τα πίσω, για να έχει πολλή φόρα και για να μπορούμε να φρενάρουμε μετά.
ΑΝΤΩΝΗΣ: Το ποδήλατό μου είναι αεροδυναμικό. Αυτό σημαίνει πως όλος ο αέρας πηγαίνει προς το μπροστινό λάστιχο και τον προσφέρει προς τα πίσω, για να έχει πολλή φόρα και για να μπορούμε να φρενάρουμε μετά.









































Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου