Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2020

ΤΟ ΧΙΟΝΙ ΚΑΙ Ο ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΟΣ













https://www.animatedimages.org/data/media/277/animated-snowman-image-0087.gif

Ξεκινήσαμε
να μιλάμε για τον χειμώνα ακούγοντας το τραγούδι του Διονύση Σαββόπουλου με
τίτλο: το τραγούδι του χειμώνα, που άρεσε πολύ στα παιδιά.











 


Κάναμε κατασκευή με τον δικό μας χιονάνθρωπο











                          Γιώργος Κ.



                 Μαρία Νεφέλη



                                Χαρά



                               Αγάπη



                       Μαριαλένα



                              Μαρία



                               Έλενα



                            Ευθύμης



                           Αντώνης



                              Ελπίδα



                           Αντιγόνη



                          Βασιλική



                           Σωτήρης



                         Γιώργος Π.



                            Μάρκος



                              Σπύρος



                              Μάγια



                        Νίκος



          Εφραίμ-Ηρακλής





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ

Αμέσως μετά την 25η Μαρτίου ξεκινήσαμε να μαθαίνουμε για την ζωή του Χριστού, για τη Μεγάλη Εβδομάδα και το Πάσχα.   Μιλήσαμε για τον Χριστό...