![]() |
| https://www.animatedimages.org/data/media/277/animated-snowman-image-0087.gif |
Ξεκινήσαμε
να μιλάμε για τον χειμώνα ακούγοντας το τραγούδι του Διονύση Σαββόπουλου με
τίτλο: το τραγούδι του χειμώνα, που άρεσε πολύ στα παιδιά.
Κάναμε κατασκευή με τον δικό μας χιονάνθρωπο
Γιώργος Κ.
Μαρία Νεφέλη
Χαρά
Αγάπη
Μαριαλένα
Μαρία
Έλενα
Ευθύμης
Αντώνης
Ελπίδα
Αντιγόνη
Βασιλική
Σωτήρης
Γιώργος Π.
Μάρκος
Σπύρος
Μάγια
Νίκος
Εφραίμ-Ηρακλής























Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου