Είμαι παιδί και έχω...δικαίωμα
Ξεκινήσαμε μιλώντας στα παιδιά γενικά για τα δικαιώματα. Κάναμε ατομικές εργασίες, ζωγραφίζοντας το κάθε παιδάκι το δικαίωμα που ήθελε και μετά ενώσαμε τις εργασίες μας φτιάχνοντας έτσι 2 μεγάλες αφίσες με τα δικαιώματα των παιδιών.








Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου