Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2019

ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ

















Είμαι παιδί και έχω...δικαίωμα



Ξεκινήσαμε μιλώντας στα παιδιά γενικά για τα δικαιώματα. Κάναμε ατομικές εργασίες, ζωγραφίζοντας το κάθε παιδάκι το δικαίωμα που ήθελε και μετά ενώσαμε τις εργασίες μας φτιάχνοντας έτσι 2 μεγάλες αφίσες με τα δικαιώματα των παιδιών.




















































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ

Αμέσως μετά την 25η Μαρτίου ξεκινήσαμε να μαθαίνουμε για την ζωή του Χριστού, για τη Μεγάλη Εβδομάδα και το Πάσχα.   Μιλήσαμε για τον Χριστό...