Παρασκευή 9 Αυγούστου 2019

ΤΑ ΕΝΤΟΜΑ








https://www.animatedimages.org/

Στα πλαίσια της υλοποίησης του περιβαλλοντικού προγράμματος με τίτλο:οι φίλοι μου τα ζώα, μιλήσαμε και για τα έντομα.







 






























Ακολουθούν 7 βιντεάκια με σύντομες ιστοριούλες των παιδιών για τα έντομα.















 












 





 





 





 





 





Μια ακριδούλα επισκέφτηκε την αυλή του νηπιαγωγείου μας





















Μπορείτε να επισκεφτείτε και τους παρακάτω συνδέσμους για να δείτε περισσότερα.































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ

Αμέσως μετά την 25η Μαρτίου ξεκινήσαμε να μαθαίνουμε για την ζωή του Χριστού, για τη Μεγάλη Εβδομάδα και το Πάσχα.   Μιλήσαμε για τον Χριστό...