Παρασκευή 9 Αυγούστου 2019

ΤΑ ΕΡΠΕΤΑ










https://www.animatedimages.org/

Στα πλαίσια της υλοποίησης του περιβαλλοντικού προγράμματος με τίτλο:οι φίλοι μου τα ζώα, μιλήσαμε και για τα ερπετά.











Παραμύθι για το φίδι από το Γιώργο



























Παραμύθι για το φίδι από τη Μελίνα.

























Μπορείτε να τα δείτε και στο issuu







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ

Αμέσως μετά την 25η Μαρτίου ξεκινήσαμε να μαθαίνουμε για την ζωή του Χριστού, για τη Μεγάλη Εβδομάδα και το Πάσχα.   Μιλήσαμε για τον Χριστό...