![]() |
| https://www.animatedimages.org/ |
Στα πλαίσια της υλοποίησης του περιβαλλοντικού προγράμματος με τίτλο:οι φίλοι μου τα ζώα, μιλήσαμε και για τα ερπετά.
Παραμύθι για το φίδι από το Γιώργο
Παραμύθι για το φίδι από τη Μελίνα.
Μπορείτε να τα δείτε και στο issuu












Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου